onsdag 21. oktober 2009

MySpace continued

Laget meg en profil på Myspace og lastet opp bilde. Fikk en epost med link som måtte klikkes på for å ferdigregistrere kontoen. Når jeg så gikk inn på min myspce for første gang så jeg at jeg allerede hadde en venn - en eller annen Anderson fra USA. Hvem er det? Lurte på om det kunne ha vært en synkronisering med kontakter på gmail eller noe, men jeg har ikke hatt noen kontakt med noen Amerikaner via min gmailkonto heller. Snålt og litt irriterende.
Bestemte meg derfor for å avslutte kontoen på Myspace med en gang. Men det var fikletete. Først måtte jeg bekrefte 3! ganger med klikk i kontoinstillingen at jeg ønsket å avslutte. Så fikk jeg en mail i gmailkontoen, hvor jeg igjen måtte klikke en link for å søke om å få avslutte kontoen. Hvorfor skal det være så vanskelig da? Nei, Myspace og jeg er ikke venner!

5 kommentarer:

  1. Oj, ja, nå skjønte jeg det. han Tom Anderson eller hva han het var vel bare et eksempel. Ser han også ligger i den "MySpace Rundtur"en som Web2null linket til. Thi-hi. Uansett, er egentlig ikke interessert i Myspace. Kontaktnettet ligger jo allerede på Facebook.

    SvarSlett
  2. Tom Anderson er skaperen av Myspace, og blir automatisk din venn når du registrerer deg. Du kan imidlertid slette han som venn etter at du har fullført registreringen.

    SvarSlett
  3. Men han kunne ha gjort det litt tydeligere? Regner med at de fleste ikke vet at han står bak tjenesten? Det gav i allefall for meg et negativt inntrykk. Selv om jeg må le av meg selv i ettertid så ønsker jeg ikke å re-registrere meg nå.

    Kanskje hadde det vært anderledes om jeg ikke allerede var på Facebook og var veldig interessert i å finne venner via Myspace.

    SvarSlett
  4. Så du ikke eposten du fikk i innboksen på Myspace? Der står det nemlig hvem er han og hva han kan hjelpe deg med :) Men men.

    SvarSlett
  5. He, he, lese? Nei, jeg bare klikker jeg. :)

    SvarSlett