fredag 23. oktober 2009

Twitter

Ja dette er jo spennende. Har tidligere avskrevet Twitter fordi jeg tenkte det var noe for 14-isene bare (og politikere da). Men dette kan jo bli gøy. Blogginnleggene mine er vel ikke stort over 140 tegn omgangen heller, så da kan jo Twitter passe. Har jo ikke så mye å si hele tiden. :)
Skal prøve å gjøre en liten endring på bakgrunnen til min twitter profil i helgen om jeg får tid. Har blitt follower til noen politikere og syklister så langt. Men synes ikke noe om tweetene til bedrifter som kun bruker twitter til å melde fra om nedetid på server eller om nytt blogginlegg et annet sted. Så kjedelig da! Skriv heller om hva som skjedde på firmafesten, eller litt om nye produkter som skal lanseres!
Kanskje jeg skriver på Twitter hva jeg har gjort på jobben hver dag. Vi får se.
Fant også denne om hvordan man endrer litt mer på bloggstilen også, så kanskje bloggen ser anderledes ut i morgen.:


1 kommentar: